środa, 6 czerwca 2007

Zwykłe wyjaśnienie

Dobry wieczór, proszę Księdza!

Jestem jednym z księdza dawnych parafian (1983-85 w St Nicolas, następnie w Tuluzie, gdzie uczęszczałem do kaplicy Férétra). Jestem Księdzu dłużny za najbardziej wartościową rzecz: mój powrót do wiary. Jeszcze raz dziękuję. Od tego czasu chodzę do parafii tradycyjnych, a od mojego małżeństwa w 1991r. do kaplic Ecclesia Dei. Jestem zadowolonym człowiekiem z siedmiorgiem dzieci: Marie, Anne, Odile, Jean, Michel, Joseph i François.

Jestem również wiernym z Niafles (mieszkam 6 km od tej miejscowości). Jest to treść mojego pytania. W niedzielę, ks. Néri odprawił Mszę świętą w okolicznościach Księdzu znanych. Oto moje pytanie: zostało nam powiedziane, że ks. Néri jest członkiem Instytutu Dobrego Pasterza. Czy mógłby mi Ksiądz doprecyzować tę informację? Z góry dziękuję.

Z wyrazami szacunku,

Bertrand de Lamotte,
53800 La Selle Craonnaise

Szanowny Panie,

Ksiądz Neri, tak jak już napisałem w moim poprzednim artykule, nie jest członkiem IDP. Został on wezwany, faktycznie na mocy mojej sugestii, w celu ratowania sytuacji wiernych w Niafles.

Bardzo z resztą dziękuję temu wartościowemu współbratu, który tak szybko przybył i sprawnie pomógł bolejącym katolikom.

Proszę przyjąć moje błogosławieństwo.