środa, 7 marca 2007

Zdani na łaskę Tradycji ?

Drogi Księże,

Mam 30 lat i określam samego siebie jako „tradycjonalistę wirtualnego”. Już dwa miesiące minęły kiedy podjąłem decyzję by już nie chodzić na mszę soborową, gdyż już nie jestem w stanie znosić, tydzień po tygodniu, nadużyć liturgicznych, które stały się, niestety, chlebem powszednim.
Niestety dla mnie, nie ma w Diecezji Verdun, gdzie żyję, w przestrzeni 100 kilometrów ani jednej mszy tradycyjnej. W swoim komunikacie z września zeszłego roku zadeklarował Ksiądz, że Instytut chce się rozprzestrzenić w całej Francji. Czy mogę mieć nadzieję, że pewnego dnia jeden z waszych księży przybędzie głosić Dobrą Nowinę zdanym na łaskę Tradycji? W których z diecezji chcielibyście najpierw zacząć swoją pracę?

W jedności modlitw,
Emmanuel Mileur

P.S. Moje gratulacje dla waszych nowo wyświęconych kapłanów! :)
Drogi Panie,

jakże bym chciał przybyć na ratunek tym wszystkim opuszczonym, którzy wołają ze wszystkich stron. Ale nasze środki jeszcze na to nie pozwalają.
Proszę się modlić do Boga, aby otworzył nam wrota apostolskie, abyśmy mogli szybko powiedzieć o nas to, co św. Cyprian mówił o pierwszych chrześcijanach w roku 200: „Jesteśmy od wczoraj, a już nas wszędzie pełno!”
Z błogosławieństwem w naszym Panu.